Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego

Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego
Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdegoJak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego
Autor:

Cena: 16.92 zł   19.90 zł
Oszczędzasz: 0.398 zł

Data wydania:
Liczba stron:107
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 


Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem! 

To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.  Z poradnika dowiemy się:
o Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
o Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
o Jak napisać i wydać dobrą książkę?
o Jaka jest siła w Public Relations?
o Jak stać się uznanym ekspertem?
o Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?

Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek  w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar.
Tariq Nadeem

Chciałbym  mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem  pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę.
Mariusz Bober 

Książkę pani Tallar Jak napisać i wydać książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są  przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego.
Maria Kasina

Grażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.

Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!