Psychologia Społeczna nr 3 (22) 2012

Psychologia Społeczna nr 3 (22) 2012
Psychologia Społeczna nr 3 (22) 2012Psychologia Społeczna nr 3 (22) 2012
Autor:

Cena: 10.66 zł   13.00 zł
Oszczędzasz: 0.26 zł

Data wydania:
Liczba stron:84
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym.
W numerze: [Contents\

O nieuczciwości w nauce: Dyskusja [On scientific dishonesty: A discussion\

Jarosław Klebaniuk: Profesor Stapel na dopingu. O upiększaniu psychologii społecznej [Professor Stapel on dope. On the beautifying of social psychology\, s. 213217;
Aleksandra Cisłak, Adrian Wójcik: Normy uprawiania nauki w psychologii społecznej umożliwiające publikowanie badań typu stapelowskiego oraz utrudniające ich wykrywanie [The norms of scientific practice in social psychology facilitating publication of Stapel-like research and impeding fraud detection\, s. 218223;
Marek Drogosz: Inflacja idei we współczesnej nauce [Inflation of ideas in the contemporary science\, s. 224226;
Mateusz Olechowski: Kryzys psychologii, psychologia kryzysu [Crisis in psychology, psychology of crisis\, s. 227233;
Przemysław Zdybek, Radosław Walczak, Marta Zdybek: Historia zwykłego oszustwa. Nieuczciwość akademicka widziana oczami studentów psychologii [A story of a common fraud. Scientific misconduct as seen through Polish psychology students eyes\, s. 234244.

Artykuły [Articles\

Anna Macko: Intuicje moralne młodych polskich liberałów i konserwatystów [Moral intuitions of young Polish liberals and conservatives\, s. 245260;
Anna Szuster, Agnieszka Wojnarowska, Miriam Wieteska: Wpływ naśladowania ekspresji mimicznej oraz dostępności perspektywy innej osoby na ograniczenie zjawiska infrahumanizacji [The influence of mimicry and accessibility of others perspective on reduction of infra-humanization\, s. 261271;
Anna Kołodziejczyk: Trzy podejścia do wyjaśniania natury procesu socjalizacji konsumenckiej [Three approaches to explaining the nature of the process of consumer socialization\, s. 272280.