Dawaj innym szczęście

Dawaj innym szczęście
Dawaj innym szczęścieDawaj innym szczęście
Autor:

Cena: 40.37 zł   51.91 zł
Oszczędzasz: 5.7101 zł

Data wydania:
Liczba stron:268
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 


  •   Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
  •     Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
  •     Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
  •     Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
  •     Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
  •     Staraj się zmienić świat.
    Aaa, i zarabiaj pieniądze…
    

Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne  w  Zappos,  internetowej  firmie  detalicznej,  która  zarabia  ponad  miliard  dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.  Prowadzone  w  szybkim  tempie  i  realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy

W  tej  fascynującej  (i  często  zabawnej)  książce  Tony  objaśnia,  jak  przekuł  swoje  przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project

10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:

    1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
    2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze. 
    3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
    4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu. 
    5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę. 
    6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę  firmową, która uczyni twoich pracowników  i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności. 
    7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków. 
    8. Chcesz zbudować coś szczególnego. 
    9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu. 
    10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
    

OPINIE

Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.

Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It

W  Dawaj  innym  szczęście  Tony  odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.

Lance Armstrong
Tony Hsieh

W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów  dolarów.  Następnie  dołączył  do  Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.