E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowyE-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Autor: ,

Cena: 53.21 zł   64.89 zł
Oszczędzasz: 7.1379 zł

Data wydania:
Liczba stron:464
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 



Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi: – dlaczego Content is The King; – czym jest marketing 3.0; – dokąd zmierzają social media; – dlaczego less is more; – jak dbać o klienta w sieci; – o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać; – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing; – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową; – jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie. E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.