Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?

Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?
Autor:

Cena: 20.68 zÅ‚   26.90 zÅ‚
Oszczędzasz: 1.614 zł

Data wydania:
Liczba stron:0
Oprawa:




Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysokÄ… sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyÅ‚o zaoferować ludziom produkt dobrej jakoÅ›ci, a oni rzucali siÄ™ na niego, wykupujÄ…c wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycajÄ… produkty „wysokiej jakoÅ›ci”, ponieważ w obecnych czasach majÄ… oni naprawdÄ™ duży ich wybór.

Czasami zdarzajÄ… siÄ™ jednak produkty, na które ludzie wyczekujÄ… i wrÄ™cz nie mogÄ… siÄ™ doczekać, aby je kupić. I bynajmniej niewiele ma to wspólnego z samym produktem, a zależy prawie caÅ‚kowicie od dobrego marketingu. To wÅ‚aÅ›nie odpowiednie dziaÅ‚ania marketingowe pozwalajÄ… generować dużą sprzedaż dla wprowadzanego na rynek produktu.

Jak powinna wyglÄ…dać kampania marketingowa promujÄ…ca wprowadzany na rynek produkt, aby ludzie chcieli go kupić? Na czym siÄ™ skupić? PrzygotowaliÅ›my dla Ciebie praktyczne szkolenie omawiajÄ…ce pięć polskich studiów przypadku, z których dowiesz siÄ™, jak wprowadzać na rynek różnego typu produkty, aby zapewnić im dobrÄ… sprzedaż.

Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Regularnie, od ponad 10 lat wdraża w swojej firmie najlepsze rozwiÄ…zania marketingowe, wprowadzajÄ…c nowe produkty na rynek. Jest autorem kilku rekordowych (w jego branży) kampanii sprzedażowych dla wprowadzanych na rynek produktów. Piotr przygotowaÅ‚ dla Ciebie praktyczne porady na ten temat.

Czego dowiesz siÄ™ z tego kursu?
Jak wprowadzać na rynek produkty proste i nieÅ‚atwe do wyróżnienia? (na przykÅ‚adzie dwóch kampanii realizowanych niezależnie przez dwie ksiÄ™garnie, wprowadzajÄ…ce na polski rynek pewnÄ… zagranicznÄ… książkÄ™)
Jak wprowadzać na rynek produkty/rozwiÄ…zania wczeÅ›niej nieznane klientom? (na przykÅ‚adzie Citi Banku, który jako jeden z pierwszych banków w Polsce wprowadziÅ‚ do swojej oferty karty kredytowe)
Jak wprowadzać na rynek produkt droższy, a jednoczeÅ›nie powszechny? (na przykÅ‚adzie samochodu, pewnego modelu citroëna)
Jak wprowadzać nowości w branżach, gdzie panuje duża konkurencja (na przykładzie branży fast food)

Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci skuteczniej wprowadzać do oferty nowe produkty, zapewniajÄ…c im dobrÄ… sprzedaż od samego poczÄ…tku. Wystarczy wykorzystać praktyczne wskazówki z tego kursu.

Zamów teraz kurs „Jak zapewnić dobrÄ… sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?”, wykorzystaj zdobytÄ… wiedzÄ™ w praktyce i spraw, by wprowadzane do Twojej oferty produkty miaÅ‚y od poczÄ…tku dobrÄ… sprzedaż.