E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba ocenyE-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
Autor:

Cena: 15.64 zł   19.00 zł
Oszczędzasz: 0.57 zł

Data wydania:
Liczba stron:272
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.
 
Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.