E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
Autor: Cecylia Żurak-Owczarek
Cena: 15.64 zł 19.00 zł
Oszczędzasz: 0.57 zł
Data wydania:
Liczba stron:272
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Cecylia Żurak-Owczarek
Cena: 15.64 zł 19.00 zł
Oszczędzasz: 0.57 zł
Data wydania:
Liczba stron:272
Oprawa:
Format eBook: pdf
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.