Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowyEtat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Autor: ,

Cena: 17.47 zł   21.89 zł
Oszczędzasz: 0.8756 zł

Data wydania:
Liczba stron:144
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi 


Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda?

Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z trzeciej ręki), albo co gorsza, od kogoś, kto poniósł na starcie porażkę w tym biznesie, to jak myślisz, czego się dowiesz?

Kamila Molińska i Roman Hadasik są współzałożycielami pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla branży marketingu sieciowego, przy współpracy z Wyższą Szkołą Bankową.

Masz przed sobą drugie, poprawione wydanie pierwszej w Polsce książki napisanej przez tych praktyków marketingu bezpośredniego. Jej pierwsze wydanie spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem i wciąż jest na nią popyt.

Z publikacji dowiesz się m.in.:

- czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu;
- jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci;
- ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu.

Możesz myśleć, co chcesz na temat MLM, ale jeśli zależy Ci na poznaniu prawdy, to warto sięgnąć do takiego źródła jak książka Etat, biznes czy marketing sieciowy?. W zaciszu swojego pokoju możesz spokojnie zapoznać się z tymi informacjami i dopiero po tym zdecydować, czy to coś dla Ciebie.